Samarretes i records...

20 de febrer 2011


Cada labor, per petita i senzilla que sembli porta un record. Qui la va fer, per
qui la va fer, un motiu...i alguna hora de feina.


Aquestes dues les va fer la meva mare pels seus nets. Les va fer amb molt
d'amor perquè les lluissin a l'estiu, i vaig tenir sort perquè les van poder
lluïr també l'estiu següent.


Les guardo com un tresor perque els nens puguin tenir
un record més d'ella, de les moltes coses que va
poder cosir per ells.


Aquest ocellet tan graciós el vaig fer per en Marti. És molt senzill de
cosir i el resultat és una cucada.


Una altra per la Paula amb el seu nom, espero que aquest any
encara li pugui posar. És tan curt l'estiu!



I finalment, una de les quatre Kitty que vaig cosir l'any passat.
No vaig fer foto de les altres tres, i és una llàstima perquè
totes eren diferents.


Tinc moltes idees noves per fer samarretes per aquest any!
Només em falta TEMPS!!!!!!

3 comentaris:

  1. Me'n recordo tan de les samarretes de la teva mare. La trovo a faltar.Muà
    Marta

    ResponElimina
  2. Gracias por apuntarte a nuestro sorteo, esperamos que tengas mucha suerte. Y me encantan tus camisetas, son muy bonitas ¡¡
    Besos.

    ResponElimina
  3. Hola Cristina!

    Acabo d´entra al teu blog i l´únic que et puc dir és enhorabona!! és fantàstic, tant per les obres d´art que hi mostres, com per els bons sentiment que transmets.. Ja em pot considerar del teu club de fans (jajaja).

    Cristina (mare d´en Jan i la Júlia)

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)