Posa SAL a la teva vida!

11 d’abril 2011

Em vaig apuntar a dos SAL i va resultar que els havia de començar tots dos el mateix dia.
Més feina, però que ja m'agrada!
Us ensenyo el primer objectiu de tots dos


Aquí ens fan començar la casa per la teulada...
La xemeneia no entrava dins el primer objectiu
però jo vaig avançar una mica de feina.


El segon SAL és un projecte més petit, que només consta
de tres objectius, i aquest és el primer.


A part del punt de trau que el vaig fer a màquina, tot el demés és brodat
a mà. També hi ha una diferència amb l'esquema original...
la mare porta una regadora a les mans, però jo tenia aquest
cistellet tan mono i vaig decidir fer un petit canvi!


Hi va que ni fet a mida!



A finals d'aquesta setmana hauria d'haver fet més progressos, espero
tenir temps, perquè estic liada amb l'aparador de
Sant Jordi.

Fins ara!



3 comentaris:

  1. Felicitats de nou!!! Sembla impossible però cada vegada tens la capacitat de sorprendre'm gratament! Tot el què fas és preciós!! Endavant amb aquesta fantàstica afició.

    ResponElimina
  2. Carai Cristina!! Cada dia et busques més feina!!! Bé no cal dir que no et deus pas aburrir, no!!!

    ResponElimina
  3. jo també vull posar SAL a la meva vida..... :)

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)