Bloom !

19 de juny 2011

Una labor del tot imprevista.
Tenia un quilt que m'havia regalat la meva mare en tons vermells i negres i
fa uns dies vaig trobar una funda de coixi totalment llisa del mateix color que el meu cobrellit...
Aqui ja vaig començar a rumiar que que havia de fer un conjunt pel quilt,
però no tenia retalls de les mateixes robes.
Un dia, parlant amb la Montse del TM va resultar que ella si que
en tenia i me'ls va deixar.
O sigui, que amb els retalls de la Montse, el quadrant que havia arreplegat i un llibre que tinc a casa va sortir aquest coixi tan, tan...

BLOOOOOOOM!!!







Gràcies Montse pels teus retalls...ja veus que ben aconjuntada que tinc ara
l'habitació!!!



5 comentaris:

  1. uina passada!!! T'ha quedat impressionant!!! M'agrada molt el conjunt i els colors! Felicitats

    ResponElimina
  2. Me gustan tus trabajos.
    Te felicito por ellos
    Saludos
    Josefina
    www.tijerasycuchara.wordpress.com

    ResponElimina
  3. Hola,

    T'ha quedta precios i molt original.

    Un peto

    Raquel i Neus

    ResponElimina
  4. Hola Cristina, acabo de descobrir el teu blog i els teus treballs, et felicito, son molt macos.
    El coixi ha quedat molt bonic i molt conjuntat.

    Petons

    ResponElimina
  5. Hola Cristina,

    Tenien raó avui al Tela marinera, t'ha quedat molt maco!!!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)