Anys i anys, per molts anys!!!!!

10 de desembre 2011

Dies d'aniversaris...
Corones i regals...

El dia 3 l'Ada va fer 4 anys, i com que li encanten els
ratolins, el color negre i el fuccia...doncs en va sortir un
regal com aquest...





El dia 8 la Mariona va fer 2 anys i li vaig fer
aquesta corona tan alegre! Tantes i tantes corones que faig
i tan diferents que són totes, oi? Aquesta m'encanta!



I el dia 7 el rei de la casa va fer 4 anys,
i també va tenir la seva corona, de tortugues!
A en Biel li encanten els animals, va estar molt content
i no se la va treure en tot el dia! Aquesta també m'encanta!
Al TM hi ha un assortit de robes per fer corones
bestial, i xulíssim!!!!


Fa uns dies que he descobert el feltre i cada  vegada m'agrada més.
Per fer els números va fantàstic, i en el cas de'n Biel en comptes de
botons, a les punxes hi vaig posar el seu nom, també amb feltre.



Una setmana de ANYS I ANYS, PER MOLTS ANYS!!!!



6 comentaris:

  1. Monisima las coronas te quedan chulisimas ,como todo lo que haces felicidades un abrazo.

    ResponElimina
  2. Molt boniques les corones, i les robes, és veritat que són xulíssimes, on les trobes? Per molts anys per la part que et toca ;-)

    ResponElimina
  3. Caram!! Molt treballadora, i tot xulisim.
    Felicitats per la part que ef toca!!

    ResponElimina
  4. Hola Cristina:

    M'encanta la ideia del porta llapissos+llibreta!! Simplement genial i pràctic per les que som mames...

    Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Cristina m'encanta aquest ratolí. És disseny teu? Per que m'encantaria fer-lo en una samarreta per mi i per la meva filla Aina. Espero el teu permís. Petons.

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)