La robeta de la Sígrid

12 de novembre 2012

Avui vull donar una sorpresa a l'Eva.
Quan la Sígrid va fer un any, li volia fer un detallet. I no vaig tenir temps.
Però no vaig dir res, i vaig pensar, algun dia tindràs un moment per cosir-li alguna cosa.
Avui he tingut aquest moment, avui que no he pogut anar al TM perquè tinc en Biel a casa.

Tenia unes teles que feia molt de temps que volia fer servir però tampoc trobava l'oportunitat.
Doncs avui perfecte tot! Eva, quan vulguis ja pots venir a buscar la robeta de la Paula que et vaig comentar fa dies...ara si que ja la tinc ben a punt. I ara ja serà la robeta de la Sígrid.













Espero que us agradi Eva ;)

Dues coses més: Quan hagi de tornar l'objectiu manual que em va deixar en Fèlix em sabrà greu i tot...
I, Pitavola! Ja sé què faré amb la caixeta de la Felicitat, t'agradarà!

Un petonàs a totes!!!



49 comentaris:

  1. Quina combinació de robes més bonica! M'encanta com t'ha quedat! :) (i t'he de confessar que ja estava impacient per veure el teu nou post!) :)

    ResponElimina
  2. Me ha hecho ilusión ver que habías hecho una nueva entrada. Señal de que todo está perfecto. Me alegro un montón!!! La bolsa genial. Tengo pendiente hacerle una a Enya para cuando vamos a la piscina pero nunca encuentro el momento. A ver si me pongo ya antes de que se me acabe la baja maternal.
    Un besazo guapa.

    ResponElimina
  3. Quina monada! les teles són precioses i la combinació amb els detalls ha quedat molt cucatona. Nena, ets una artista! Cada dia em sorprens!
    Sobre l'objectiu ja saps que hauràs de posar a la carta dels Reis ;)
    Espero que en Biel estigui b.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Es una bossa maquísima, amb uns colors inmillorables, t'ha quedat genial, fins i tot les lletres que em semboles pintades estàs molt maques. Bona setmana, petons.

    ResponElimina
  5. Quina monada!! Com sempre súper ben combinada i plena de detallets que són el que més m'agrada!!

    ResponElimina
  6. És maquíssima! Quin detall! T'ha quedat realment preciosa!
    Un petó
    Elena

    ResponElimina
  7. Gracias por pasarte por mi rinconcito Cristina ! ! ! Espero verte por alli con frecuencia .
    Me encanta la bolsa .Es muy original y la combinacion de las telas es preciosa . Ya no me pierdo nada tuyo .
    Besotes ! ! !

    ResponElimina
  8. Oh!!! ho també vull la "robeta de la Sígrid"! i més amb aquesta super bossa de disseny! t'ha quedat moníssima! un petó ben fort per tu i per en Biel!

    ResponElimina
  9. M'encanta Cristina. Ja veig que tens el teu fill a casa, perfecte.
    Una abraçada ben forta,

    Margarita C.

    ResponElimina
  10. Quina monada de bossa! segur que els hi encantarà... és preciosa.... per cert, ja saps què has de demanar als reis, oi??? jejeje
    Petons

    ResponElimina
  11. Quina bossa més xula!!! Uns colors suaus i uns detalls molt originals, el botó en la etiqueta, les banderetes, les lletres com si s'haguessin escrit a màquina,... una preciositat.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  12. Una bossa xulísima. M'agrada la combinació de les teles.
    Segur que a la Sigrid li agradarà molt.
    Bona setmana.
    Mª alba

    ResponElimina
  13. Quines teles! si les banderoles....m'encanten! FElicitats....a tu, i a la mare de la Sígrid, qeu segur que esta encantada!
    un petonet! i que es recuperi aviat el Biel!

    ResponElimina
  14. M´encanten els detalls de les banderoles!! Precioses!! Segur que la Sígrid estarà super contenta!
    Ana

    ResponElimina
  15. Es molt bonica.T'ha quedat molt i molt be.

    Un petó.

    Olga

    ResponElimina
  16. Una bossa preciosa! M'agrada molt moltisim!!

    ResponElimina
  17. Que bufona!! m'encanta el detall de la robeta de la Sígrid!

    ResponElimina
  18. Estava jo tota emocionada admirant la bossa de la Sigrid que per cert és una pasada de maca i útil! quan de cop he vist el meu nom i ja m'he posat nerviosa! i ara ja estic que trino jaja
    Ptns Guapa i que li passa al Biel?

    ResponElimina
  19. Quin detallet més mono! Les teles són ideals!!!

    Sandra

    ResponElimina
  20. Quina bonicura Cristina ... les robes, les garlandes cosidetes, el cartellet tallat amb estisores dentades, les lletres impreses, el bonet i la cinteta ... és que tot és una bonicura !!!
    Aquesta Sígrid ha de ser feliç a la força amb aquest regalet !!!
    1 petó

    ResponElimina
  21. OOOOOhhhhhh!!! Espectacular! Que dolça i encantadora que és aquesta bosseta!!! El detall de les banderoles és molt bonic!!

    ResponElimina
  22. Una de les coses més mones que has fet!! li encantarà!

    ResponElimina
  23. Quina passada de bosseta! M'encanta, cada detall és espectacular! Espero que en Biel estigui millor.
    Ets una crack.
    Un petonet

    ResponElimina
  24. molt maca la bossa y molt util. me agrada la estampsio del nom
    besss

    ResponElimina
  25. Primer: teles espectaculars... Segon: unes combinacions perfectes... Tercer: uns detallassos super cucos... Quart: TOT et surt per perfecte... Cinquè: no sé res però si es tracta que el Biel estigui a casa i bé deu ser per alguna cosa... espero que NO PARIS DE COSIR mai, tret pels fills que s'ho mereixet tot, fins i tot que la mama s'aturi de tant en tant! M'encanta el nom de Sígrid... ohhh, moníssim! Una abraçadota i ànims!

    ResponElimina
  26. Quins detallets més originals i molt macos. M'agrada molt aquesta bossa.
    Anna

    ResponElimina
  27. Hola Cristina,

    T'ha quedat monissima i tan original.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  28. Unes robes molt maques, però el millor són tots els detallets: el botonet amb la cinta de marietes, les banderoles, l'etiqueta amb les lletres estampades... Molt i molt xula! :)

    Com ho fas, això de les lletres? És una eina especial, o imprimeixes amb la impressora...?

    ResponElimina
  29. Oooooooooooooooh, com m'agrada!! pero quina cosa tant bonica, Cristina! m'encanten tots els detalls! El disseny que has fet, no pot ser millor! com et condeix la classe, noia! ;)
    Les banderoles una cucada! i el text! tot!!
    Un petonas per tu i pel reiet de la casa!

    ResponElimina
  30. Només tinc una paraula DOLÇOR!
    Segur que és el que transmet la Sigrid.
    Ptns dolços!
    Susana

    ResponElimina
  31. T'ha quedat molt maco, molt bonic amb tots els detalls, està fet amb molt de gust. La veritat és que m'agrada molt, felicitats.
    Un petó

    ResponElimina
  32. felicidades por la bolsita te ha quedado preciosaaaa!! me encanta!

    ResponElimina
  33. Com no li ha d'agradar? li encantarà. és una bosseta preciosa, amb uns acabats perfectes, la combinació de robes com sempre de 10 i els detalls també són de matricula d'honor.
    Felicitats i petonets.

    ResponElimina
  34. Hola, Cristina! Ja t'he enviat el correu i estic esperant que em donis les teves dades per enviar-te la TEVA garlanda. L'has rebut? Fa uns dies que te'l vaig enviar, a les dues adreces. Estic impacient per que rebis la teva garlanda!
    Milions de gràcies pels teus comentaris al meu blog, ets molt generosa!
    Gràcies! Una abraçadota!

    ResponElimina
  35. Que bonic que t'ha quedat.. bé com sempre... es que tens molt de gust.

    Un petó
    Cesca

    ResponElimina
  36. M'agrada molt com t'ha quedat la bossa, les teles son precioses!!
    Un petó

    ResponElimina
  37. Felicitats t ha quedat mooooooolt bonic i les teles son molt boniques.enhorabona

    ResponElimina
  38. Ais que contenta que es posarà! Felicitats a la guanyadora i a tu, ets una joia ben gran! Quina il·lu conèixer en Biel en foto! Mts ptns!

    ResponElimina
  39. Holaaa!!! M'encanta la bosseta és super dolça.... Per cert, com fas las lletres negres? es un tampó? a on es compra?
    Gràcies per la teva ajuda!

    Ptnet,

    Sílvia
    Silvia@somni-s.com

    ResponElimina
  40. Ei, jo et volia preguntar el mateix que Somnis dePilola, com fas les lletres? Puc utilitzar les que utilitzo per scrapbook? És alguna tinta especial? Gràcies!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! Doncs les lletres són d'uns tampons, els mateixos que deus tenir tu ;) L'únic que la tinta que poso quan és alguna labor que es rentarà és tinta per roba. Un cop estampada la frase l'has de planxar una estona del revés i llestos! :)

      Elimina
  41. Ah gràcies!!miraré a veure on la puc comprar!vaig veure per internet que també es pot agafar pintura de roba i posar-la al tampo amb un pinzell! M'encanta el teu blog!

    ResponElimina
  42. Com fas les banderoles pq no es desfilin??

    ResponElimina
  43. Primer les planxes al paper i després les talles? Gràcies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ohhhh, perdona! M'havia oblidat completament de contestar-te!!!! Doncs si, si! Primer planxes el paper i després talles la forma

      Elimina
  44. Gràcies guapa, no et preocupis que sino t'hagués enviat un mail.

    ResponElimina
  45. Cristina no sé si es publiquen les meves notes, aquesta bosseta per la Sígrid és una preciositat!! N'estic ben enamorada, tens una creativitat espectacular, amb un gust exquisit, que et puc dir res més que et digui tothom qui veu les teves obres d'art. Ets una artista guapa!!!!!!! Jo i la Sígrid t'enviem un petó immens!!!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)