Intercanvi amb la Cristina

17 de juny 2013

Amb la Cristina de My world of wool ja havíem fet un intercanvi.
I poc després ens vam posar d'acord per fer-ne un altre. Ella ja 
fa dies que me'l va enviar, recordeu el coll de llana? Us l'ensenyava
AQUI. He de dir que encara no l'he pogut estrenar...i no sé si 
el podré estrenar...perquè a la Paula li va agradar moltissim , se'l va 
posar i li quedava com un mini ponxo monissim!!!
O sigui que em sembla que ja l'he vist prou ;)

Bé doncs, després de molts dies, la Cristina ja té la 
seva part. Li vaig enviar de sorpresa, tal i com a mi m'agrada :)
Ella m'havia demanat un estoig enrotllable de costura...

Mira Cris, la de coses que hi pots portar!!!










I també li vaig enviar una sorpresa per la seva filla, que aviat farà dos anys
i a qui li encanten els tractors!
M'ha encantat tornar a cosir una samarreta amb la 
carretera, una idea que em va donar una vegada una bona amiga
(Gràcies Maria, guapa!).





M'alegra saber que la Carlota hi va reconèixer de seguida els tractors!
Un petonàs Cris, estic molt contenta que us hagi agradat!!!!!!

Fins aviat!!!!!

22 comentaris:

  1. Quin estoig mes guapo!!!!!!! I no diguem de la samarreta es una kukada!!
    Petons.:))

    ResponElimina
  2. Ja li vaig dir a la Cristina ahir que sou tremendes!!!! m'encanta l'estoig... la samarreta... tot... és que no hi falta detall!!!! deu estar molt contentaaaaaa!!!!
    Per cert, la camiseta no sé de què em sona...jijijiji Petons

    ResponElimina
  3. Maquíssim l'estoig! No li fanta detall! I la samarreta espectacular, com totes les de les carreteres! És una idea genial!

    ResponElimina
  4. Nena els teus enrotllables m'encanten!! tan se val si són per pintar com per cosir
    La samarreta t'ha quedat una cucada i felicitats a la nena a veure si aconseguim entre dos inculcar l'amor a la terra a les futures generacions
    Ptn s

    ResponElimina
  5. Oh, Cristina les teves mans són màgiques, l'estoig es bonic-rebonic, i a més a més li has posat el nom del blog, així no el perdrà, i la samarreta per la nena es divina, m'encanta de veritat.

    Petonets

    ResponElimina
  6. Hola T'he trobat per casualitat i em quedo per aquí i et segueixo. Ets una artista!! Et convido a visitarme i a seguirme si t'agrada el que veus al meu blog. Seguiré pendent de les teves entrades. Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Enllaço el teu blog a la meva llista de blogs preferits.

      Elimina
  7. GRÀAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    CIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    ak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  8. Ja li vaig dir a la Cris genial tot! M'encanten!, un petó guapa

    ResponElimina
  9. Preciós!!!! És maquíssim Cris, ja li vaig dir a la Cristina que era un super regalasu!!!
    Un petó ben gran! ;)

    ResponElimina
  10. Hola Cristina, quins regals tan bonics, el estoig és molt maco i la samarreta una cucada. Segur que la Cristina y la Carlota deuen estar la mar de contentas. Uns detalls molt especials per el carinyo que segur que hi vas posar.Feliç dia!!

    ResponElimina
  11. Nenaaaaaaaaaaa, quin intercanvi més guaaaaaaaaaai !!! és monissim l'esgtoig per coses de cosir!!! Però el que m'ha robat el cor és aquesta samarreta!!!! amb la idea de la carretera fer-ne un número!! M'encantaaaaaaaaaaaaaaa! M'has donat una idea de regalet! ;)

    ResponElimina
  12. Tot una preciositat com sempre!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  13. Mare meva... quin estoig tant preciòs! Es que no pot ser això de que m'enamori de tot el que fas! Aix... qui tingués les teves mans! I la samarreta... ¡¡¡OH!!!
    Petonatzo!

    ResponElimina
  14. L'estoig és xulíssim! I la samarreta m'ha encantat! quina bona idea fer una carretera!
    Petons!

    ResponElimina
  15. MOLT I MOLT BONIC! les teles, l'adaptació de l'estoig... i la camiseta, quina preciositat! M'encanta aquesta super carretera! una abraçada gran gran flori! mua! m

    ResponElimina
  16. Què maco tot!! M'hauria de fer un estoig com aquest tinc ganes de provar...

    ResponElimina
  17. Mare meva quin passada l estoig es xulissim i la samarreta super original amb aquestacarretera. Una abraçada

    ResponElimina
  18. Ja li he dit a la Cristina però a tu també t'ho dic ... és una passada de regal !! La samarreta per la Carlota és una monada, m'encantaaaaaa amb tants detallats i l'estoig m'ha encantat, les robes i les combinacions que fas són molt xules !! Ets una artista
    1 petó

    ResponElimina
  19. Tot es molt maco però la samarreta es una kukada. M'has donat una idea pel meu net.
    Una abraçada

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)