Estiu forever

17 de juliol 2013

Ja coneixeu la dita oi...?
Val més tard que mai.
No sé si ha estat que l'estiu ens ha arribat tard...
o la falta de temps...
o una mica tot...
però finalment he disfrutat com sempre!
Pensant, cosint, imaginant com quedaria...

Aquí el teniu...





Gràcies a tots/es per ser sempre aqui.
I gràcies especialment a la Marta del TM per deixar-me dues torratxetes.
i a la Lua per l'empenta final.

Desitjo que us agradi només la meitat del que m'ha agradat a mi preparar-lo :)

P.D. El ganxet està fet amb Natura Just Cotton de DMC i les teles són de l'última
colecció Tilda. Tot del TM.



44 comentaris:

  1. quina cucada .... tindrem q venir a veure com avançen les obres a casa la tieta i admirar aquesta maravella !!!!

    ResponElimina
  2. M'encanten l'estiu, els gelats i el pa!!! Estic enamorada dels teus aparadors!!! Ho trobo tan engrescador haver de pensar, dissenyar i fer una finestra de temporada per què els altres hi mirin a través... Felicitats guapa!!
    Faria una excursió a Seva només per gaudir de la teva finestra!!

    ResponElimina
  3. xulíssim!!! Com sempre. les minibanderoles em tenen el cor robat!

    ResponElimina
  4. Que maco! Molt alegre i refrescant! Els polos de tela són una cucada...
    Un petó
    Elena

    ResponElimina
  5. Hola Cristina, és una monada tot...ens hauriem de veure per un encàrrec que tenim...el diseny ok peró tema agulla...

    ResponElimina
  6. Quina cucada d'aparador, ja tinc ganes de veure'l en viu i en directe. T'ha quedat genial. Un petó guapa!

    ResponElimina
  7. aaaaiiiiiiiii quina preciositat!!!!!!!! crisitina ets una artista!!!
    m'encanta!!!!!
    m'encanten els geladets!!!!

    una abraçada

    maria

    ResponElimina
  8. Maquíssim!!!! No tinc paraules!!! Les torratxes, els gelats, la banderola, el pa...., tot tot!
    Ets una artitassa!
    Muaks!

    ResponElimina
  9. Qui aparador mes bonic. M'encanta la torratxa amb els gelats i les banderoles son precioses!! Moltes felicitats per aquests aparadors tan originals que fas.

    ResponElimina
  10. Cristina és precios!!!
    K refrescant!!! I original!!
    Kines ganes tinc de veure.L en directe, a veure si podem passar!
    Moltes felicitats!

    ResponElimina
  11. Espectacular!! Quina passada, sweet, sweet...!! Molt bon estiu per tu també!!!

    ResponElimina
  12. Moooollttt guai nena!!! I quina feinada! Ets una artista! Un pto gran gran

    ResponElimina
  13. Oooooooohhh!!! Ja ha arribat l'estiu al forn Vila!!! Viscaaaaa!!! I això vol dir que has estat pensant, treballant i inventant .. Tot plegat una feinada de la que deus estar super orgullosa perquè ès un aparador fabulós!! Et dic de debò que cada cop et superes més amb el canvi de temporada.
    Aquests gelats són lights eeeh jijijijiii!! La banderola m'ha flipat!
    Petoneeeeetss!!
    Petonets petonets

    ResponElimina
  14. Cristina, t'ha quedat un aparador preciós!!! Felicitats!!!

    ResponElimina
  15. Cristina, t'ha quedat un aparador preciós!!! Felicitats!!!

    ResponElimina
  16. Quina preciositat ! I q elegant 😊😀 tant cuidat cm son sempre els teus treballs !

    Ptons 😊😀

    ResponElimina
  17. te ha quedado precioso el escaparate dan ganas de comerselo
    bessss

    ResponElimina
  18. Espectacular, m'encanta, aquests gelats són una monada.

    ResponElimina
  19. Uuuuuaaaaauuuuu!!!
    e
    Et superes cada vegada!! flipant!
    ptns
    susana

    ResponElimina
  20. Nena ets unica fen aparadors!!!!!!!!!! M'encanta, m'agrada moltissim. Aquest estiu tinc que passar per Seva per menjar un dels teus gelats!!!!!!! Petonaaaas.:))

    ResponElimina
  21. Preciós, Cristina! I veig que el ganxet participa cada cop més, i molt, en els teus aparadors! GENIAL!!! m'encanta!! sobretot la garlanda! quina preciositat, Cris! a mi em sabria greu desfer tots aquests aparadors... jajajajajaja! suposo que deus fer mooooooooltes fotos de cadascun, veritat...????
    Moltes felicitats una vegada més, guapa!!!!
    Muuuuuuuuuuuuuuak!!!!

    ResponElimina
  22. Moltes felicitats per l´aparador!!!, ja tenia ganes de veure´l!!!. T´ha quedat genial!!!, a mi també m´encanta l´estiu!!!.

    Un petó bonica!!!

    ResponElimina
  23. IM PRE SIO NANT!!!!! m'encanta, m'encantaa, m'encnataaa! aquests gelats son tan sweets, ja fa temps que els tinc ullats i son una passada i amb les torratges, t'ha quedat GENIAL! passaré a veure'l en viu...una abraçada!

    ResponElimina
  24. Mare de deu senyooooooooooor!!! És super espectacular!!!! M'encanta m'encanta m'encanta!! i és tant fresc i tant... no sé! Preciós!!! m'encanta!!!! :)
    Les fotos t'han quedat una cucada! Tinc ganes de gelat!!!!! nyammmmm!
    Muuuaaaaaaaaaaaaaaacks!!!
    Ja saps que aquí estem per donar-te sempre la última empenta! ;)

    ResponElimina
  25. Cristina, Ha quedat de 10!!!!. Es mlt bonic i refrescant. Igual paso i agafo un gelat d'aquests que tens al aparadorrrrrr.

    Un petonet bonica.

    Olga

    ResponElimina
  26. quin aparador mes xulo, lo teu m´s que un forn de pà sembla una galeria de art "fet a mà".

    Petonets

    ResponElimina
  27. És MOLTTTTTTTTTTTTTTT BONICCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

    ResponElimina
  28. No se quien te ha puesto que ha quedado un aparador de 10 yo creo que de tantos seguidores como tienes deu ni do. ES una preciosidad de escaparate me xifla, espero noticias tuyas. un MUUUUUUUUUUUAK molt gran Mª CARNEN BENITO

    ResponElimina
  29. G E N I A L!!!!!! m'encanta...... les teles, les torratxes, les banderoles,... totttttt!!! tal com dius hem tardat a veure'l però val més tard que maiiii... petons

    ResponElimina
  30. Com sempre, t'ha quedat un aparador preciós. Jo em demano el gelat de dos colors, que te molt bona pinta.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  31. Uau !!! Venen ganes de veure'l en persona !!! Felicitats és una artista
    Cristina

    ResponElimina
  32. Un aparador molt i molt dolç!!! t'ha quedat preci´os.
    Enhorabona!!!!
    Una abraçada!!!

    ResponElimina
  33. Qué bonitos trabajos!!!...me encantan!!!....besos

    ResponElimina
  34. Hi friend I love your blog always has nice things here, hugs ...

    http://www.titacarre.com
    http://vitrine.elo7.com.br/titacarre

    ResponElimina
  35. ja he comentat l'entrada abans... i continuo sense paraules per com admiro la feina que fas, i el carinyo que hi poses en els teus treballs. Realment impresionant. No sé d'on treus el temps!! (dir organització no val jajaja) en fi, que per aixó i per que si, al meu blog hi ha un premi a les teves labors i a tu

    Petons i bon cap de setmana!

    ResponElimina
  36. Hola,

    Esta precios l'aparador ens agradat moltissim!!!! Bon estiu i un petonas de la Raquel i la Neus

    ResponElimina
  37. IM-PRES-SIO-NANT!!! Què ho fa que encara no l'he vist en directe? Diumenge passo!! Paraula!! :)) Molts petons!!

    ResponElimina
  38. Nineta al meu blog també hi tens un premi!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  39. Precioso!!! ya imagino la ilusión de crear algo nuevo...que poner y cómo quedará!
    Pues es precioso, sin duda!
    Petons!!

    ResponElimina
  40. Nenaaaa quin aparador més refrescant i original que has fet !!!
    Saps que aquest any estic literalment "enganxada" als "polos" ? així que no saps la gràcia que m'ha fet veure els del teu aparador !! M'encanta la idea de les torretes enganxetades !!!!
    Un cop més t'has superat amb escreix
    1 petó de gel hehehehe

    ResponElimina
  41. M'encanten els teus aparadors! sempre tens idees ben originals!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)