Monogràfic...

07 de maig 2014


Doncs ho heu llegit bé!!!!
El proper dissabte 17 de Maig la Muntsa i jo farem el monogràfic 
d'aquesta cistella tan rebonica teixida amb Natura XL.
T'ho perdràs?????

El taller serà de 10:00 a 14:00 i costa 35€.
Inclou el material i l'esmorzar ;)
El ganxet l'heu de portar de casa, treballarem amb un número 6.
Si no en teniu, al TM en podreu comprar.

Aniria molt bé que sapiguéssiu fer punt baix i cadeneta :))))

Mireu quina preciositat...







D'aqui uns dies ja us explicaré el destí de la cistella ;)

Us animeu a venir?

Cris


8 comentaris:

  1. jo el proxim ….. aquet cap de semana no pot ser !!!!!

    ResponElimina
  2. Moníssima! M'encanta! Ooohh el 17 no puc... Repetireu!? Un pto gran

    ResponElimina
  3. M'encantaaaaaaaaaaaaaa, ja ho saps!!! ;)
    Que vagi suuuuper bé el curs!!!! Muacks!

    ResponElimina
  4. Quin daler, m'encanta. Llàstima que estigueu tant lluny.
    Que us vagi molt i molt bé. Un petó

    ResponElimina
  5. Cada vegada que el miro m'agrada més! Està perfecte! Ets una crack! Petons

    ResponElimina
  6. Molt xula aquesta cistella!!
    Petonets guapa!!

    ResponElimina
  7. Hola, Cris!

    Abans que res, dir-te que m'agrada molt tot el que fas.
    M'imagino que deus anar ben atabalada, perquè darrerament actualitzes el blog amb molt menys freqüència que abans (o potser és una imrpesió meva).
    A veur si aviat tens més temps i podem tornar a gaudir de les teves creacions!
    Un abracada.

    ResponElimina
  8. Tejiendo técnica debe ser muy hábil, se ve muy uniforme, sin manchas. Mi ciudad natal pudo encontrar zapatos del tigre de tejer, es un patrimonio cultural.

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)