9 anys ... i un pijama :)

11 de març 2015

Alguns ja ho haureu vist al meu Instagram, oi?
Fa uns dies la Paula va fer 9 anys i aquest cop li vam preparar
nou regals. Em feia especial il.lusió ja que és l'últim any amb una xifra ;)
 
Així que... Vaig comprar alguna cosa, en vaig reciclar
d'altres, i la màquina de cosir va treure fum!
 
Avui us ensenyaré una cosa que li vaig comprar
i una altra que li vaig cosir.
 
Vaig encarregar un 9 tovet i suau a l'Èrica de MOIXAINES.
M'encanta el que fa i com ho fa.
Les moixaines de l'Èrica desprenen dolçor, delicadesa...
i estan perfectament ben cosides i acabades.
Si no la coneixeu encara, la trobareu a Instagram
@moixaines i a Etsy .
 
No us faig esperar més ;)
La Paula amb els seus 9 anys,
sens dubte tindrà un record preciós d'aquesta etapa.
 
 
I les que sou molt observadores us haureu fixat en la roba
que porta oi?
Aquesta és la part que vaig cosir jo: un pijama.
Però la novetat no és el pijama...sinó la tela dels pantalons.
Una tela de punt preciosa de la qual em vaig enamorar a
primera vista. Com que sóc molt dolenta calculant,
no me'n va sobrar prou per fer la samarreta. Així que
em vaig haver de conformar en customitzar-ne una de bàsica,
i ho vaig fer cosint una butxaca amb la mateixa tela de punt dels pantalons ;)
 
Tampoc us faré esperar més , va!
 






 
Per treure el patró dels pantalons en vaig fer servir uns de seus.
És tan fàcil cosir uns pantalons!
Ho heu de provar ;)
Trobareu un tutorial fantàstic de Make it and love it  .
La tela de punt és de Riley Blake .
 
La Paula està encantada amb el pijama, diu que és
molt còmode. I jo us diré que no seràn els últims
pantalons que cosiré ;)
 
Gràcies per ser aquí,
un petonàs!
 
Cris
 
 
 
 
 


8 comentaris:

  1. Uauau quin super regal dels 9 anys, segur que sempre ho recodarà! realment és molt bonic! quina traça! Tot i que no sóc gaire de roses he d'admetre que la tela m'encanta!
    http://aventuresidesventuresdels30.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  2. mira, la letra de moixaines m´agrada, com tot el que fa...però els pantalons.... com m´agrada la tela i em veig ja fent uns per la María... o pel Miquel!!! jajajja
    em miraré aquests enllaços que has posat, moltes gràcies !!!
    felicitats a la Paula i a vosaltres per la part que us toca!!

    ResponElimina
  3. Preciós...m'encanta! I que gran la Paula!

    ResponElimina
  4. Ooooh ! 9 anys !!
    quin regalet mes xulo ! Un bon record.
    El pijama una monada !!
    Per molts anys !!

    ResponElimina
  5. amb foto era xula la tela però cosida...... Impressionanr! M'encanta... Segur que la paula està encantada! M'encanta també el número i la 'mecedora'... Petons

    ResponElimina
  6. Oh oh Oh, quina xulada de regals. Ja m'he fet seguidora de moixaines perquè he al.lucinat amb el número 9 però quan he vist la tela del pijama, ha estat amor a primera vista!
    Et felicito!!!

    ResponElimina
  7. Moltísssimes Felicitaaaaaaaaaaaaaaaaaaats, Paula!!!!!
    I a tu Cris per ser una marassa i una super woman!!!!
    Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuak!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  8. Quina bona idea fer-li 9 regals, fins que no ho has dit no he caigut que tens raó, és un número molt especial. El 9 de Moixanes és molt maco, i el pijama té pinta de ser molt còmode. La tela és molt xula, i la butxaca de la mateixa tela del pantaló queda molt bé. Petons!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)