Zip - Up Tray Pouch

13 de juny 2017


Les nostres trobades sempre són per xerrar i posar-nos al dia.
Però aquest cop, teniem ganes, a més de xerrar i posar-nos al dia,
de cosir una cosa plegades. I no qualsevol cosa!
Perquè si quedem per cosir, ens agrada sobretot
complicar-nos la vida ;)

Així que en la nostra primera trobada costuril l'Alícia ,la Lua i jo
vam escollir aquest patró de ANEELA HOEY , el
Zip - Up Tray Pouch.

Ens va portar tot el dia, però vam acabar satisfetes i contentes amb els resultats.
És un patró molt ben fet, ben explicat ( en anglès, això si ) i on tot quadra a la perfecció

Voleu veure el meu?







El patró en PDF el podeu comprar AQUI
Les meves teles són del Tela Marinera

Espero que us hagi agradat i que us animeu a cosir-lo ;)

Petó!

Cris


3 comentaris:

  1. Uaaaalaaaaa!!! Quina passada!!!! És molt i molt xulo :)

    ResponElimina
  2. És una passada però a mi em sembla que cal molt de nivell per cosir-lo sense estressar-se! Jajaja em fa una mica de respecte!

    ResponElimina
  3. Cris, t'ha quedat genial!!!! es super original i portable. Com sempre felicitats solet

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)