Felicitats Paula!

26 de gener 2011


Avui és Santa Paula, Felicitats Reina!
I és clar, havia de tenir un regal de la mama...
de patchwork.



Com que li vaig fer el coixi a en Biel i li va agradar tant...
n'hi vaig fer un de color rosa amb teles que tenia a casa.
Ha quedat ben femení oi?



Ara té dos coixins, el que li he fet jo i el que li va fer la meva mare quan va néixer i amb el que ha dormit fins ara cada dia ! És més petitó però té molt més mèrit que el meu perquè ella el va fer completament a mà.


Jo diria que estava força contenta ! Ha vingut una amigueta a casa i s'han volgut fer una foto totes dues!

Mireu-les les presumides!


3 comentaris:

  1. Simplement.......GENIAL! Ets una crack! I na Paula guapissima!!! Un peto molt fort!

    ResponElimina
  2. Veo que no paras, felicita a Paula de mi parte.

    ResponElimina
  3. Que guapes que estan!! A l'Anna se li girarà feina si a l'Ona li ha agradat el coixí de la Paula....jajajjajaja

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)