La meva caseta de patch

15 de gener 2011

Tot va començar amb aquest llibre...
Faria tot el que hi surt, però vaig pensar de començar amb una cosa petita.

Ahir vaig comprar les teles i avui després de dinar no he pogut parar!!!!
Les migdiades dels nens van tan bé...

I mentre l'estava fent ja estava pensant en la pròxima labor! És que m'ha sobrat molta roba...jeje! Es tracta del mateix llibre, però això tardaré més dies...
En fi, ara la porta d'entrada està una mica més vestida. I no és perquè l'hagi fet jo, però la combinació de colors m'encanta! Eh, Marta que aquestes robes noves que tens són delicioses????

3 comentaris:

  1. Cristina!!! Ets una màquina!!! T'ha quedat moníssima aquesta caseta... és preciosa!!!!

    ResponElimina
  2. A la realitat encara l'he trobat més maca.
    Felicitats
    Marta

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)