Regal bessó

12 de setembre 2012

El dia que les nenes em van ajudar amb els detalls 
de la festa dels 40, també anava de bòlit acabant regals 
que em volia endur a Mallorca.

Havia començat a cosir unes bosses de berenar per uns 
bessons, i no sé per quin motiu, es van quedar a l'espera 
fins que...corre-m'hi tots!!!!

L' ANNA va acabar de cosir les bosses (em va dir 
que així ella aprenia a fer aquest model de bossa )
I la Maria va voler cosir les samarretes, que ja 
estaven aplicades.
No us mereixo!!!! ;)
MIL GRÀCIES GUAPES


Ja ho veieu doncs, un regal bessó però diferent.
Com l'Aleix i en Marc.


Fins aviat!!!


9 comentaris:

  1. Aquestes bossetes són xulíssimes! M'agraden els colors, m'agrada el disseny i m'agraden molt els botons!
    Felicitats per fer tant bon equip!
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Xulísimes i les samarretes també !!!

    Ja he tornat, ara tinc que posar-me al día !!!

    Petonetssss !!!

    ResponElimina
  3. Genials!! Sempre queden maques aquestes bosses ;) jo estic acabant una...però ben senzilla!
    Sou unes artistes!
    Petons!!!

    ResponElimina
  4. Les bosses són precioses i les samarretes tenen un disseny genial
    Ptns

    ResponElimina
  5. Com sempre... super-bonic !!!

    ResponElimina
  6. Unas cucadas. Han quedat genial!!!!.

    Un petonet.

    Olga

    ResponElimina
  7. Que buniks els botons de lletres per a les bosses! Sempre tens uns detalls tan macos a les teves labors... :) ARTISTA!

    ResponElimina
  8. de res guapa!!! ens ho vam passar res i vam aprendre!!! m'encanta el new look del blog!!! i m'agraden molt les flors de ganxet!!! Ets una artísta!! una petó guapa fins ara!!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)