I una funda per la Big Shot!

22 de febrer 2013

Ara ja he perdut el compte dels cops que ens hem trobat eh Montse...
Un altre cop a Seva, per fer-nos una súper funda per la Big Shot,
una troqueladora que és una meravella. A mi me la van portar els Reis de
sorpresa total! I amb la Montse vam dir que aquesta maquineta necessitava
una funda ben xula. I en temps rècord la vam dissenyar i cosir, 
UNA TARDA! I amb nens! 
Tenim uns nens que són com angelets, tot s'ha de dir.

Ja veureu que com més ens coneixem, menys fotos tirem...
De cara a la feina!



I al berenar!!!


Concentració...


I resultats!!!




Si algú té Big shot i vol que n'hi fem una ja ho sabeu ;)


Bon cap de setmana!!!!



26 comentaris:

  1. Quina xulada! jo també tinc la sizzix peró sense funda jaja
    Ptns

    ResponElimina
  2. Ostres noies d'on treieu el temps?!!!.

    Crec que comenceu a fer-me una mica d'enveja malsana ;)

    M'encanta tot el que feu. Petonets

    ResponElimina
  3. Tal i com he dit a la Montse, us han quedat super bé! Quines manetes esteu fetes!
    Un petonàs ben fort!

    ResponElimina
  4. hola
    que tarda més productiva me informaré a veure que és aquesta màquina faulosa i enfundada
    besss

    ResponElimina
  5. Sou unes màquines! I mai millor dit!
    Quin gran equip, noies! podeu amb tot!
    Les teles, les idees, els berenars...
    toooooooooooooot fa taaaaan bona fila...
    Desitjo que us pugueu reunir moltes vegades més
    i que compartiu amb nosaltres totes
    aquestes tardes tan xules, divertides i productives
    que passeu juntes. Una abraçadota per totes dues
    i moltíssimes felicitats! Unes fundes super guapes!
    Muuuuak!!!!!

    ResponElimina
  6. Molt maques les fundes i volsaltres. Bon cap de setmana, petons.

    ResponElimina
  7. heu fet unes fundes super xules, quina enveja!!!!!!!! i quines cares felicitat!!!! molts petons.
    perdonam les faltes una ma no dona per mes!!

    ResponElimina
  8. Que benavingudes ! Montse, no et fa mal el dit?

    ResponElimina
  9. Ja li he escrit a la Montse que una passada les dos fundes!, ara us quedarà la màquina ben guardada. Un petó guapa.

    ResponElimina
  10. M'encanten!! Us han quedat genials! Jo també tinc la big shot... i alguna funda o algo li hauré de fer... Perque s'omple de pols... jejejeje
    Petonets! ^^

    ResponElimina
  11. Quines fundes més xules i amb cremallera i tot!!
    Petons

    ResponElimina
  12. Eo!!! això no ho sabia!!! que xules us han quedat!!!! a veure si al final aquesta maquineta.... ehem ehem.... haurà de caure....jijiji

    ResponElimina
  13. Quines fundes més xules!!!! Aquestes teles de la Kokka són genials! Jo les compro al Nunoya que en té mil models diferents. A més es poden fer moltes cosetes amb elles.
    Si us heu inventat el patró l'hauríeu de patentar jijijiji!!! Això de la big shot m'ho haureu d'explica en persona eeh.
    Un petonarro

    ResponElimina
  14. Cada cop feu coses més originals!!! M'agraden molt les robes de les dues!

    ResponElimina
  15. Hola,

    Que maques esteu a la foto i quina fundas mes maques i originals.
    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  16. Hola, de fet sou unes treballadores nates, no us canseu mai. Les fundes xulissimés, i molt divertides. Un petonet

    ResponElimina
  17. quina bona idea!! us han quedat molt xules, m'encanten les teles!

    ResponElimina
  18. Tens totes les màquines i maquinetes i les seves corresponents fundes oi? jejeje... Us han quedat molt bé! Felicitats!

    ResponElimina
  19. Unes fundes xulisimes i practiques, per les cares que feu a les fotos us ho vau passar molt be. Una abraçada

    ResponElimina
  20. M'agraden molt, son molt xules les dos !!!

    Quina enveja poder cosir en companyia d'una amiga !!

    Petonetss a les dos!!!

    ResponElimina
  21. M'heu deixat sense paraules... geniaaaaaaaaaaaaals!!! i a sobre sense patró i improvitzat???? ja m'explicareu com us ho feu!! :)
    I les teles, xulissimes! precioses!
    Que guai aixo de que tingueu la big shot, no???? me la recomanes??? :)

    petons!

    ResponElimina
  22. Cristina !!
    no coneixo massa bé això de la Big shoot però només de veure´n les fundes tan mones que us heu fet, em fan venir ganes de comprar-me'n una jajajajajaja
    Les teles m'encanten a rabiar i què bé que us continueu trobant per cosir i per berenar !!!
    1 petó gran !!!

    ResponElimina
  23. Caram noies, que xules!!!
    A mi aquest any passat també en van regalar la big shot (serà que ens portem bé...), i m'heu donat enveja, li hauré de fer una funda!!
    Les vostres sone espectaculars, felicitats!!

    ResponElimina
  24. Quina passada de fundes! Artistes ;)))! Quina temptació la big shot! Ja ens explicareu què tal va! M'encanten les fundes.
    Un petó ben gros!!!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)