Cris to Lua

20 de juny 2013

Seguríssim que recordeu els ous i els pollets que em va fer la LUA, oi?
Han format part de l'aparador més bonic de la història de la botiga ;)
Ahir els vaig treure, tot i que em va costar molt!!!!
Però l'aparador necessitava una neteja i renovació.
La neteja està més que feta, jeje! La renovació està en procés!

Aquest post és per ensenyar-vos la meva part de l'intercanvi amb la Laura, 
que ja tocava eh guapa!!!!
Com que divendres passat ens havíem de veure, vaig aprofitar per portar-li ;)
Que contenta que estic que t'agradés, espero que ho disfrutis molt i molt!




Aquest és el bolso que m'ha portat més de bòlit de la meva vida, jajajaj!!!
No per la dificultat, sinó perquè vaig dubtar moltissim sobre quin model fer-li.
I un dia, ella em va enviar un patró i em va dir: " Nena, mira que mono!" i jo
vaig pensar, calla, ja el tens!!! Aquest segur que li agrada!!!

Un apunt! Els ullets metàlics per on passen les nanses els vaig fer posar
al tapisser, jo no tinc cap maquineta que posi ullets tan grossos ;)

També li vaig cosir una altra coseta...



Una funda per les ulleres de sol com la meva ;) 
Tot i que aquesta em va quedar mooooolt millor, això és la pràctica!
Al paquetet li vaig posar una sorpresa, que ja deixo que us ensenyi ella.

Una súper abraçada guapa!!!! Muaaaaaaaaaaacks!!!!

Fins aviat!


19 comentaris:

  1. Molt bonic Cristina, com tot el que fas!
    Una pregunta... com has posat les anelles metàl·liques de la bossa? Fa temps que busco alguna eina que em serveixi per posar-ne, així que si em pots orientar m'aniria de perles! Gràcies! :D
    Aida

    ResponElimina
  2. Aiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! Quin post més macu nena!!! Estic sense paraules Cris!! No saps com m'agrada el bolso!!! Ja el porto cada dia!!! I a dins... la super funda d'ulleres que és genial !! I a més la tenim igual,jiji, m'encanta que portem la mateixa funda!! Estic taaaaaaaaaaant contenta amb l'intercanvi... però tant!!! Ets un sol!!! Em sap greu haver-te portat murga amb l'elecció del bolso...però vas encertar de ple!!! Mils i un milió de gracies Cris!!
    Nena, que al final no em vaig passar per Seva a veure l'aparador... ya me vale... en fin, sé que els pollets estaran molt ben cuidats els tinguis on els tinguis. Muuuaaaaaaaaaaacks!

    ResponElimina
  3. Quin bolso més bonic, es xulissim!!! I el moneder també. Una abraçada

    ResponElimina
  4. Oooh, quina sort la Lua! Una bossa preciosa :-)

    ResponElimina
  5. Ostres, ostres, ostrews quina passada de bolso!!!! ufffffffffff sense paraules!
    Ets uns crack!

    Una abraçada!

    Anna

    ResponElimina
  6. Alça!!!!!!!!!!!ja tinc un altre atac d'enveja! amb lo dolents que són jaja
    El bolso és maquíssim i la funda com ja et vaig dir super original i molt xula
    Ptns

    ResponElimina
  7. Cristina, super bonic tot . Jo també et faig la mateixa pregunta de AikaMaco, sobre les anelles metal.liques, fa temps que les busco.
    Gràcies.

    ResponElimina
  8. Ohhhh Cristina, és genial aquest bolso!!!!!!!! M'encanta!!! Petons

    ResponElimina
  9. Ooooooooohhhhhh!!!!! Això sí que és una gran bossa! Oooohhh, Cris! SUPER XULAAAA!!! La Laura deu passejar-la suuuuuuuper contenta! I la funda de les ulleres hi queda suuuuper conjuntada! Quin conjunt tan estiuenc i preciós! Moltíssimes felicitats a les dues!
    Muuuuuuuak!

    ResponElimina
  10. Cristina aixo es massa que bolsa tan maravillosa es sensacional , carinyo de donde sacas las ideas? y el tiempo? sigue así que pronto tendras tantas entradas que habrás de realizar un sorteo,¡¡¡¡¡¡¡GRAN SORTEO¡¡¡¡¡ hacer el sorteo de las 500,000 entradas no se si te lo crees o no, te aprecio un monton y me sabe mal no estar mas cerca, pues son muy buenas las cosas que infundes. Amen de tus ideas en pachwork y etc. Mª CARMEN BENITO SHAW

    ResponElimina
  11. Que maca és la bossa segur que haestat molt contenta. La funda oper les ulleres, és molt original. Una abraçada!!

    ResponElimina
  12. Oh, oh, oh!! Quin bolso!! El trobo molt original! I la funda de les ulleres genial!!
    Sou les dues un sol, per què serà que la gent especial és va trobant sense buscar-ho i de seguida noten una connexió?
    Molt petons guapi!

    ResponElimina
  13. Uooooh!!!! Tot és precióoos!!! Quina enveja de la Laura i quina enveja de saber fer aixòo!! Com m´agradaria saber-ne!! jeje.
    Ana

    ResponElimina
  14. IT'S WONDERFUL!!!! Maco maco perqué sí!Em va encantar tot: el disseny, les teles, els ullets!!! un artista! pto gran gran flori! marramua

    ResponElimina
  15. WAUUUUUU!!!! no només li agrada a la Laura, no!!!! a mi també!!! m'encanta... et pot haver portat mal de caps però el resultat és D E L I C I O U SSSSSSSSSSSSSS!!!! Tremendes.... mua

    ResponElimina
  16. Ei que m'agrada molt aquest bolso eh!!!!!
    ;)

    ResponElimina
  17. Uauuuuuu és brutal, Cris!!!! Les teles, el disseny,...tot! Quin intercanvi! Entre els pollets, el bolso, la funda,...sou genials! Artistes!
    Petonets!!

    ResponElimina
  18. Ostres Cris, segur que la Laura va al.lucinar quan ho va veure. És preciós!!!

    ResponElimina
  19. Xulíssim Cristina ! La roba, la combinació, la forma del bolso ... Ja em puc imaginar el que devia de flipar al veure'l !!
    1 petó

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)