Crochet present

03 de desembre 2014


Avui us ensenyo un altre regal.
Un regal de ganxet, per l'Antònia de kosturetes
Vaig pensar que per la zona on viu ella li aniria molt bé un 
buff. Segur que ja en té molts, però com que a mi m'agrada tant 
canviar penso que tothom ha de ser com jo ;)

El vaig teixir amb una troca de llana malabrigo, però amb fil doble.
És molt fàcil, només heu de teixir 75 cadenetes, tancar-les en rodó amb un 
punt mort i anar pujant combinant cadeneta i punt baix. I a la següent volta, on 
hi ha cadeneta teixir punt baix i on hi ha punt baix teixir cadeneta.

A mi m'encanta el degradat de colors i la textura d'aquesta llana,
és una passada!






Una abraçada i fins aviat!

Cris


10 comentaris:

  1. b r u t a l !!!!!! M'encanta i crec que a l'antònia també! 😉👌

    ResponElimina
  2. Super maca!!!!! El color és preciós!!!
    Per aquí, on sóc, també fa fred... ;)
    Petonet!

    ResponElimina
  3. Es precios!!!!!!! També m'agradan molt els bufs i els foulars, en tinc per donar i vendre!!!!!! Aquest en fará un servei doble com a buff i com a cinta pel cap!!!! Moltes grácies Cris ets un sol!!!!!!!!! Petonas.:):)

    ResponElimina
  4. ai per favooooooooor, cristina !! És preciós!! Aquesta llana és una passada... i m'encanta el punt que has utilitzat! l'antonia deu estar encantada!!! un petonas!!!! Muaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    ResponElimina
  5. Crisssssssss!!!! m'encantaaa!!! el punt que has utilitzat és suuuuper xulo, no l'he utilitzat mai però ho probaré!
    sembla fàcil! una vegada més, mil gràaaaaacies per compartir coses tan reboniques!!!!! m'encanta veure els teus treballs de costura però els de ganxet que fas també em xiflen...!
    Ah, i gràcies també perquè avui he tornat a utilitzar el teu tutorial de com fer un folre per un necesser. Ho expliques sempre tot taaaan i taaaaaaaaaaan rebé.... gràaaacies.....
    Una super abraçadota, Cris!

    ResponElimina
  6. Cristina, com sempre pensant amb els altres, m'encanta! Antònia disfrutel! :-*

    ResponElimina
  7. Hola Cristina, com sempre un 10! No coneixia aquesta combinació de punt curt i cadeneta, gràcies per compartir-la :)

    ResponElimina
  8. Guau! Maquíssim!! M'encanta! Gràcies per la explicació :) Un petó!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)