Homemade & Happy

15 d’octubre 2015

 
El llibre d'on vaig treure aquest coixinet tan coquetó i original és
HOMEMADE & HAPPY, l'edició de Nadal de l'any passat de Tone Finnanger,
 la coneguda creadora del món Tilda. Un món que jo trobo fantàstic...


Després de canviar d'idees, teles, projectes... diria que fins a tres vegades! Em vaig decidir a fer-li
el coixinet a la LUA. Tardíssim va arribar el regal...Però "fet a casa" i intentant transmetre
"felicitat". I crec que ho vaig aconseguir...crec que vaig fer feliç a la Lua.
M'hauria agradat donar-te'l personalment reina...però el correu també dóna sorpreses oi? ;)
 
Us recomano el llibre, com tots els de Tilda, i us deixo amb unes fotos.
A veure si us agraden :)






 
Gràcies mil per ser aquí...
 
Cris
 


12 comentaris:

  1. Visca els regals i les sorpreses. Molt cucató ;)

    ResponElimina
  2. Visca els regals i les sorpreses. Molt cucató ;)

    ResponElimina
  3. Una monadaaaaaaa!!! I mira que és difícil donar amb el regal ideal, ;)
    Petons guapi!

    ResponElimina
  4. Molt xula la labor, i que millor que un regal fet a casa i amb molt d'amor? Es una passada aquesta màquina! 👏👏😘😘

    ResponElimina
  5. Molt xula la labor, i que millor que un regal fet a casa i amb molt d'amor? Es una passada aquesta màquina! 👏👏😘😘

    ResponElimina
  6. Nena!!! quina monada! és preciosa! no m'estranya que la Lua estigui encantadíssima! un petó gran gran

    ResponElimina
  7. Oooooooooohhhh... quina cucada, Cris ..... és preciós!
    Segur que Lua super contenta amb el correu i la sorpresa!
    Muuuuuuuuuuuuak!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  8. Ho trobo moníssim i sobretot mol i molt original!!! Mil petonets!

    ResponElimina
  9. Guapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Em vas fer feliç!!! Oi tant!!! Em va encantar taaaant!!! És taaaaaaaaant maca i tant perfecte !! Em falten les paraules... Mil gràcies reina !!! Muuuuaaaaaaaacks!

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)