Manta ràpida suau...

01 de novembre 2015

 
M'encanta la idea que ens proposava l'altre dia la Marta del TM de regalar el nostre temps.
Aquest temps que actualment és tan valuós...perquè ens falten hores per tot :(
Perquè és una manera de desmaterialitzar una mica la societat en què vivim.
Regalar el nostre temps, amb les nostres habilitats, la nostra creativitat...
és fantàstic, no trobeu?
 
Un dia li vaig comentar a la Margarita, una veïna nostra de tota la vida que havia tingut una botiga d'aquestes de poble en les que hi trobes de tot, que quan decidís desfer-se de l'expositor dels fils de cosir em faria il.lusió tenir-ne un al taller...Em va dir que li faria un favor perquè li ocupava molt d'espai al garatge, i que quan volgués l'anés a buscar.  Així que totes dues contentes, ella amb un trasto menys i jo amb un trasto més! Però que queda genial al meu taller i que a més em va de fàbula per guardar tots els fils ;)
 
Li havia i li volia agraïr d'alguna manera. I com que sabia que li agraden les cosetes que faig, em vaig decidir per una manteta pel sofà. Ara que ve el fred, és tan agradable! Un ocellet em va dir el color del sofà i vaig escollir aquestes teles i aquest polar peludet del Tela Marinera
 






 
M'agrada regalar el meu temps...Cada vegada que vegi el moble dels fils pensaré en la Margarita i ella cada vegada que s'abrigui amb la manteta pensarà en mi. I totes dues, amb un somriure :)
 
Una abraçada!
 
Cris
 


21 comentaris:

  1. M'encanta la idea de quan fem un regal handmade regalem el nostre temps... és una gran veritat i crec que encara dóna més valot a allò que surt des del cor passant per les nostre mans! Segur que la Margarita estarà encantadíssima amb la seva manta! Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Mabel! Quanta raó que tens...surt del cor i passa per les nostres mans, que bonic!!! Una abraçada guapa ;)))

      Elimina
  2. Estoy de acuerdo contigo, pero hay muchas personas que no lo entienden.
    Felicidades por tu trabajo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Beatriz! Tienes razón...hay gente que no valora tu tiempo, pero ya aprendemos sólo a regalarlo a quién lo aprecia ;) Un abrazo!

      Elimina
  3. No podies fer millo intercanvi!!
    La manta preciosa plena de puntades de temps!!
    Tens tota la raó, fa molts anys algu em va dir que quan sigués grand compraria temps i tenia tota la raó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quan ens fem grans entenem moltes coses...aix!!!! Un petonet guapa!

      Elimina
  4. Ese tipo de ideas son muy enriquecedoras y lo que dices, ahora os acordaréis mucho la una de la otra :)
    La mantita es preciosa!!!

    ResponElimina
  5. Que xula!! M'agrada molt. Vull fer-ne una, però no tenim tinc ni idea de com.... Què porta per dins i com va engantxat??

    ResponElimina
    Respostes
    1. Entre la tela i el polar peludet porta boata acrílica d'aquella tan esponjosa ;) I no la vaig enganxar amb res....vaig posar agulles i a cosir!
      Gràcies! Una abraçada!

      Elimina
    2. Sembla fàcil i tinc de tot..... provaré!!!

      Elimina
  6. La manta em sembla monísssima, com tot el que fas, Cris!
    i la Margarita deu estar encantada! el món seria molt millor si hi hagués gent altruïsta com vosaltres!
    Muuuuuuuuuuuuuak!!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Cris!!! La Margarita està encantada...m'ha dit que li farà molt de servei i li ha agradat molt. I mica en mica, podem anar canviant el món amb cosetes com aquestes ;) una abraçada gegant!!!

      Elimina
  7. M'encanta la manta i la iniciativa! les teles i la combinació amb el teixit peludet és ideal! una artista!!! un petó gran bonica

    ResponElimina
  8. Molt maco guapi!! Creant xarxa ho podem canviar tot!!
    Molts petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siiiii Alícia! Els teus intercanvis crearàn precedent ;) Un súper petó!!!!

      Elimina
  9. Que guai Cris!!! Tu tens un expositor preciós de fils i ella té una manta preciosa... i les dues felices!! :) T'ha quedat maquíssima la manta... i es veu tant amorosa!!!! Un petonas reina!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies reina!!! T'agradaria tocar aquest polar peludet...és tan gustós!!! Muaaaaaaaaa

      Elimina
  10. Ho trobo fantàstic això de regalar el nostre temps ;) petons bonica.

    ResponElimina
  11. Que bonica la frase de regalar el nostre temps... La veritat és que la idea dels intercanvis és una passada i la manta... genial!!! Ja podeu estar contentes ja totes dues jjj
    Ptó

    ResponElimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)