Súper pack de nadó

06 de novembre 2015

Dies enrere, quan tornava després del MINI DESCANS , us ensenyava la manteta i el coixí que vaig cosir per a la Núria. Avui us ensenyaré la resta. Tot el que la seva mare va pensar per donar-li la benvinguda. Gràcies Meritxell :)
 
La bossa per l'hospital
 


 









La Maria de Libelulas lilas y botones azules em va ajudar a complementar el pack amb un amigurumi preciós i suau, a conjunt amb els colors :)







 
Una bosseta i un necesser





 
Uns pitets
 

 
Un cambiador



 
 Unes tovalloles
 


 
 I un amanyac
 


 
Espero que la Núria ho aprofiti i ho gaudeixi molt :)
 
Què us ha semblat?
 
Cris


15 comentaris:

  1. Súper kit!! Una passada!! Preciós tot!! :)

    ResponElimina
  2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Dons m'ha semblat fantastic, ets una màquina.

    petonets.

    Olga

    ResponElimina
  4. Súper súper xulo! !!
    Moltes felicitats!

    ResponElimina
  5. Quin munt de preciositats!!!! La bossa de ma és fantastica, els pitets i les bossetes!!!
    La veritat es que la tortugueta va quedar molt encertada amb la manteta!!
    Un super conjunt de luxe!!!!!!
    Preciós

    ResponElimina
  6. M'he quedat.... bocabadada!!! M'encanta! És un súper pack!

    ResponElimina
  7. El lot complet!! Tot moníssim, encarregar-te aquest detalls a tu és un èxit assegurat!
    Molts petons!

    ResponElimina
  8. Com sempre....has aconseguit crear un conjunt molt especial!!! és original, únic i amb una combinacio de teles preciosa!!! Felicitats!!!

    Teresa

    ResponElimina
  9. És una passada de pack a més amb totes les coses super aprofitables! felicitats!

    ResponElimina
  10. Suuuuuuuper pack!!!! És xulíssim Cris!! "menuda" feinada, eh???? :) Ets una crack reina!!! mooolts petonets! Per cert... m'he enamorat de la tela del amanyac rosa... aixxxx...

    ResponElimina
  11. Quina passada, és tot tan bonic... Les teles que tries son sempre les perfectes per aquell projecte, tens un gust...

    ResponElimina
  12. nena!!! quina currada! tot preciosíssim, però em quedo amb l'últim amanyac... aquesta tela és una delícia! un petó gran bonica. Fins aviat! M

    ResponElimina
  13. Guau! Un conjunt súper complert! Tot és preciós! Les teles m'encanten :) Petonets!!

    ResponElimina
  14. Bona tarda! M'encanta tot el pack que has fet pel bebé! És preciós! Volia preguntar-te si sabries on podria aconseguir un patró similar per fer una bossa d'hospital per la meva germana? Un petonet!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! Perdona que et contesti tan tard...ho sento! Aquest patró de bossa és d'un kit del Tela Marinera, el de la weekend bag :) sinó, pel Pinterest segur que trobes coses semblants! Una abraçaca,
      Cris

      Elimina

Gràcies, m'agrada saber què penseu ;)